Intact Denmark Ekstraordinær Generalforsamling 2020 – online

Velkommen til Intact Denmarks ekstraordinære generalforsamling søndag d. 27. december 2020 kl. 10:00. Online.

Ved årets ordinære generalforsamling i april 2020 udskød vi behandlingen af regnskabet af tidsmæssige årsager. Vi havde endvidere planlagt at afholde en ekstraordinær generalforsamling mhp. vedtagelse af nye vedtægter for foreningen. Pga. travlhed er vi ikke i hus med vedtægtsændringerne, men nu skal regnskabet altså godkendes. Der vil også være en kort – men helt givet vældigt spændende – update om de seneste politiske udviklinger.

(Næste ordinære generalforsamling finder sted d. 7. marts 2021.)

Tilmelding

Tilmeld dig i formularen herunder. Arrangementet er alene for betalende medlemmer af Intact Denmark.

Betaling

Deltagelse i generalforsamlingen er gratis.

Åbning for deltagelse via onlineplatform

1) Valg af dirigent
2) Valg af referent
3) Fremlæggelse af regnskab
4) Godkendelse af regnskab
5) Forslag om kontingentsats
6) Den politiske situation lige nu
Tak for i dag

(Se yderligere informationer under tilmeldingsformularen.)

Deadline for tilmelding

Deadline for tilmelding til Intact Denmarks ekstraordinære generalforsamling 2020 er d. 20. december 2020.

Tilmeldingsformular

Teknik

Generalforsamlingen afholdes online, tilmeldte deltagere får direkte besked om formatet via mail forud for generalforsamlingen. (Hold øje med dit spamfilter.) Uddybende spørgsmål kan rettes til Intact Denmark kontakt@intactdenmark.dk.

Bliv medlem

Hvis du endnu ikke er medlem af Intact Denmark, kan du melde dig ind her. Det koster kun kr. 100 om året.

Kontakt

Yderligere oplysninger fås hos Intact Denmark på kontakt@intactdenmark.dk eller 71 99 21 59.

Bortvisning

Intact Denmark forbeholder sig ret til at afvise deltagere, der modarbejder foreningens grundlæggende formål eller udviser forstyrrende adfærd.

Nyhedsbrev

Tænker…
Success! Du er nu abonnent på nyhedsbrevet.. Du kan til enhver tid afmelde dig igen. 🙂