Intact Denmark online Generalforsamling 2020

Velkommen til Intact Denmark online generalforsamling 26. april 2020. Grundet corona / COVID-19 udfordringen, som verden står overfor, har vi i år ekstraordinært valgt at afholde generalforsamlingen online. Det bliver en ny oplevelse for os alle og sikkert også en udfordring, men det klarer vi også. Sammen gør vi en forskel.

Tilmelding

Tilmeld dig i formularen herunder. Arrangementet er alene for betalende medlemmer af Intact Denmark.

Betaling

Deltagelse i generalforsamlingen er gratis.

Åbning for deltagelse via onlineplatform

1) Valg af dirigent
2) Formandsskabets beretning
3) Fremlæggelse af regnskab, budget og kontingent
4) Godkendelse af regnskab
5) Meddelelse om kontingentsats
6) Indkomne forslag
– Forslag til vedtægtsændring
7) Valg til bestyrelsen, suppleanter og ekstern revisor

Se yderligere informationer under tilmeldingsformularen.

Tilmeldingsformular

Teknik

Generalforsamlingen afholdes online ved hjælp af mødeplatformen WebEx. Afstemning foretages med anvendelse af afstemningsplatformen DirectPoll.

Deltagere anbefales at benytte browseren Google Chrome under mødet. Den bør installeres på forhånd.

Tilmeldte deltagere får tilsendt en vejledning forud for mødet. Vejledningen vil være tilgængelig fra d. 21. april.

Teknisk assistance er til rådighed før og under mødet. Uddybende spørgsmål kan rettes til Intact Denmark kontakt@intactdenmark.dk.

Den tekniske løsning medfører en øvre grænse på 100 deltagere. Vi forventer ikke så mange tilmeldte i praksis, men skulle vi nå grænsen, må generalforsamlingen afvente, indtil den kan afholdes fysisk, for vi afviser naturligvis ikke betalende medlemmer.

Bilag

Medlemmer kan tilgå bilag her. Koden er tilsendt pr. mail (tjek evt. dit spamfilter).

Bliv medlem

Hvis du endnu ikke er medlem af Intact Denmark, kan du melde dig ind her. Det koster kun kr. 100 om året.

Organisationer mod omskæring af raske børn

Har du set den imponerende liste over læge-, sundhedsfaglige og børneretlige organisationer, der har stillet sig på børnenes side i debatten om omskæring nu?

Især er Dansk Selskab for Anæstesiologi og Intensivmedicin (DASAIM) og Dansk Kirurgisk Selskab meget vigtige stemmer i denne debat.

Kontakt

Yderligere oplysninger fås hos Intact Denmark på kontakt@intactdenmark.dk eller 71 99 21 59.

Bortvisning

Intact Denmark forbeholder sig ret til at afvise deltagere, der modarbejder foreningens grundlæggende formål eller udviser forstyrrende adfærd.

Nyhedsbrev

Tænker…
Success! Du er nu abonnent på nyhedsbrevet.. Du kan til enhver tid afmelde dig igen. 🙂